Jogging rano i wieczorem

Bieganie jest jedyną aktywnością fizyczną wielu ludzi. Okazuje się być bardzo skuteczne w walce z nadwagą i w drodze do sprawności i kondycji fizycznej. Jednak nie zawsze ma się czas na bieganie i czasem trudno wygospodarować nawet kilkanaście minut dziennie. Najlepiej biega się rano albo wieczorem. Ranne ptaszki mogą wybrać jogging przed pójściem do pracy. Wtedy ciało pobudza się najmniejszych zakamarkach, a umysł orzeźwia dzięki zwiększonej aktywności fizycznej. Potem już tylko szybki prysznic, lekkie śniadanie i gotowi na codzienne podboje i wyzwania. Jednak niektórzy wybierają jogging wieczorem. Dotyczy to przede wszystkim tych, którym trudno sobie wyobrazić jakąkolwiek aktywność poza wstaniem z łóżka z samego rana. Wieczorem także dobrze jest uprawiać sporty, ponieważ aktywność fizyczna wpływa na lepszy sen, który sprzyja odpoczynkowi. Trzeba jednak pamiętać, że rano biegamy przed śniadaniem, a wieczorem przed kolacją albo po lekkiej kolacji. Uprawianie joggingu po posiłku może wywołać nieprzyjemne efekty. Ważne jest także to, aby nie biegać w dzień. Dotyczy to zwłaszcza upalnych dni lata. Organizm szybciej męczy się pod wpływem wysokiej temperatury, poza tym można nabawić się porażenia słonecznego. Są jednak i tacy, którzy biegają rano i wieczorem, a piętnastominutowym jogging po przebudzeniu i przed snem jest dla nich najlepszym lekarstwem na wszystko.

Znalazłeś się tutaj dzięki współpracy z poniższym serwisem:

Witaj na moim serwisie z kategorii zdrowie, jestem lekarka z długoletnim doświadczeniem! Mam nadzieję, że znajdziesz tutaj szereg rad, które pomogą i w utrzymaniu dobrego stanu zdrowia!
error: Content is protected !!